Mjääääww

Jag, jag kan ju börja med att skriv aatt jag hatar min bloggdesign. Den suger och jag vill ändra den helt. Får försöka hitta någon gullig varelse som vill fixa den åt mig. Om det är någon av er som är sugen släng bara in en komentar! :)

Idag så vaknade jag iaf upp hos Clara. Vi vaknade runt halv 11. Igår så såg vi på Paranormal Activity 2 och A Nightmare on Elm St.(nya versionen) och även Alvin och gänget 2 för att sedan bli lite lugnare efter skräckisarna. Jag hade verkligen panik när vi såg skräckisarna, usch. Jag är inte byggd för att se på sånt. Men ändå så vill jag. Sen vid 12 knallade jag hem och sedan upp till farmor där jag och Elin fick mat, våfflor. ♥ Sen kom mamma och hämta oss och vi stack till ransäter och klippte oss. Sen hem och ut på en jogging runda med Tinis. Det känns som jag bara får sämre kondis varje gång vi är ute. Surt.
Sen så ska jag nog kika några avsnitt glee. Hade superlust att kolla på gossip girl men jag har sett klart säsong 2 och jag har inte lånat 3:an av Maja än. Också surt.
Imorgon kommer moster och dom och firar mig eftersom moster jobbar på lördag när vi ska ha släkt kalas så jag vet inte om det blir någon uppdate imorgon. Vi får se! Kanske slänger in ett inlägg på dagen?


Första kortet jag tog med min systemkamera. På min vackra kisse katt. Vad skulle jag annars ha tagit kort på? Finns inget så vackert som missen. Snart ett år sedan det tragiska hände. Saknar dig bäbis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0