Kiwiiiiii

Ingen bloggnign igår. Orkade inte. Var bara in på datorn en snabbis och kolla om jag hade fått ett mejl. Hade ingen ork. Orkar inte dra någonting om igår heller, jag fokuserar på idag ist.

Idag då, ja det var det ju onsdag. En av de drygaste dagarna i skolan? So, franska, matte, musik, rast, kemi, c-tyska. Endast de understrukna var bra. Sen när jag sluta drog jag till kyrkan på lucia övning sen hem och la mig i ett varmt långt bad. ♥ Nu ska jag snart dra och ta mig en kiwi och några vindruvor, så himla gött! Sen så ska jag nog lägga migoch läsa. Jag hatar det verkligen, men det ingår ju att göra i skolan. Sen måste jag göra tyska läxan också. Sen imorgon så tror jag att jag drar på träning på kvällen. Inte alls sugen på det, konditions träning, men så länge Clara ska dit så ska jag dit! Så det kanske inte blir någon bloggning imorgon, men ni står ju ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0