Ingen bloggning imorgon!

Jag och pappa åker iväg på utvecklingssamtal snart. Men jag måste nog ta mig något att äta först? Fick ner några vindruvor i magen förut men nu är jag hungrig igen.
När jag kom hem från skolan förut satte jag mig och pluggade franska och skrev lite på min labbraport i fysiken också. Och närjag kommer hem sen får jag nog ta och plugga lite till franska? Så antagligen inget mer inlägg idag och jag nu inte orkar göra ett tidinställt. Sen imorgon blir det inte häller någon bloggning. Jag ska på luciaträning i kyrkan 16.00 och sedan har jag konfirmation 16.45-19.30 och sen anatr jag att jag måste plugga någonting. Så kom ihåg det!


2 bilder jag var och knäppte av förut. Nu är det ännu finare ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0