I don't know where I fit in

Dagen med Sofia blev suverän! Jag gick och mötte henne sen låg vi och sega oss i min säng. Bara prata, skratta, spela på mobilerna, spelade wordfeud mot varandra osv. Kanske låter dött men det kan jag säga att det inte var. Sen efter vi hade ätit satte vi oss på datorn. Där fann vi massor att skratta åt. Sen runt halv tio komme hennes mamma. Stog och prata i ja 20 min ? Sen åkte dom hem. Då satte jag mig vi datorn, poppa en påse popcorn, tog hallonsoda och chilla. Jag avslutar med att sparka ut drickan på golvet, äter upp mina popcorn och spilla vatten x 2 på mig själv. Sen imorgon blir det att sjunga i församlingshem och gå på gudstjänst? Och sedan att fira kusinen som fyller år. Johan blir tånåring. Grattis i förskott prinsen!


Bilden har ni sett förut??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0