HANGOVER, OHOOOOHHO!

Tjo, tja, tjenna. Ligger platt som en fisk i soffan och gör absolut ingenting. Vi har ingen signal till tv, vilket suger och jag är smått hungrig men orkar inte göra mellanmål. Från detta till något annat så är det spring träning idag. Jag går nog om Clara går, annars kanske jag stannar hemma och ser till att min hosta inte blir värre. Det har kittlas i halsen på mig idag. Och jag får verkligen bli sjuk till stockholmsresan som bara är 4 dagar bort typ!!!! Ska nog ta och göra mig en lista så jag vet vad jag ska leta efter när jag är där. Nej nu får jag ta mig ork och göra mellis och sen blir det sista avsnittet av glee, säsong 2.


Snygg bild på snygg tjej. Jag tatta bilden från min och Tinas blogg, glöm inte kolla! http://summo.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0