Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Kom hem för ungefär en halv timme sedan. Stod inne på ica och sålde biljetter till "Shirly Valentine" och julkalendrar för fotbollen. Rätt drygt men jag hade ju Clara som tur var. Jag börjar bli hungrig nu. Ska jag fråga pappa om han kan göra mat snart? Sen ska jag va med Sofia! Saknat denna brud. Så himla längesedan vi va nu. kommer bli super.
Eftersom jag är dålig på att lägga upp bilder + att min kamera är urladdad och jag orkar inte ladda den får ni fula bilder från dsi:et.






Har ni mött mig tvilling? Jag tror hon heter Hilda?

Jag avslutar allt med en bild på mina fötter som jag har på bordet.
Jag lägger endast upp denna bild eftersom jag vet att min kära mammi läser min blogg och att hon hatar när jag har dom på bordet. Love u mammi.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0