19.11.11

Hejhejhejhejhejhej.
Jag ont som satan i mina lår efter träningen i torsdags. Och i ryggen och rumpan, usch och fy! Jaja, smärta är väll ett teckan på at tman lever antar jag?
Orkar inte ta som mycket om igår men dagen var rätt chill. Musikx2, matte, 20 min svenska, gympa och slöjd. Och ridningen gick super enligt mig själv.

Idag så ska jag åka skridskor med laget. Nackdelen med det är att jag suger på att åka skridskor och kanppt kan åka. Men jag hänger väll på Clara som får dra runt mig. Sen ikväll kommer pappas jobbar kompis och hans barn och fru hit. Och vid halv sex får vi se om jag orkar cykla upp till tennishallen och koll apå Maja som spelar.

Sen imorgon blir det att handla och tagga inför stockholm, see ya!

 


Ni får ännu en till bild på denna snygga tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0