14, men yngre än vanligt





Eftersom jag fyller år idag så ger jag er lite ego bilder som jag tog tidigare dag. Eller ja, nu ska jag väll säga igår, att jag fyllde år igår och att jag tog bilderna igår för klockan är ju snart ett menmen, ni fattar?

Jag är iaf jätte glad över det jag fått. Jag fick isättbara fjädrar, faktiskt sjukt snyggt! Ni ser lite på bilden. Sen fick jag en yoga boll, en smyckeshand(av Elin), 2 ginatricot linnen och en onepice. ♥ Inte en äkta då men en från stadium. Så himla sjukt mysig. Sen fick jag även 1000 kr. Imorgon kommer morfar, mormor, farmor, farfar? och firar mig så då hoppas jag på lite mer pengar.

Tjejkvällen blev iaf lyckad! Vi skrattade och hade roligt. Jag hoppas tjejerna tyckte likadant som jag. Och på ridningen gick det också superbra. Jag fick rida Elsa, vilket jag inte gjort på superlänge. En av favoriterna. ♥ Vi red barbacka och tränade framdelsvändningar. Sen travade och galloperade vi. Hon kan vara lite seg ibland men idag fick jag till det. Lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0