Smooth Criminal...

Hejschan ! Idag på rasten så gick jag och Linn och köpte oss en varin piggelin. Gött som tusan vare.

Sen efter skolan åkte jag hem och gjorde franskan. Sen var jag med Tiny. Vi pratade lite om hur vi ville ha musikalen i 8:an. Sen så gick vi på promenad och sen upp till lekparken och la oss i kompis gungan och schteekte. Sen så gick jag hem vid halv sju och gick ut och sprang. Jag tog mig en liten runda och sen så sprang jag hem och duscha och sen åt jag mat. Kyckling sallad. ♥ Sen så läste jag igenom mitt so prov, instuderingsfrågorna och nu sitter jag här. Sen ska jag kolla på såndär semi final i eurovision eller något. Också måste jag läsa de sista 4 sidorna för denna vecka i I taket lyser stjärnorna. Den handlar om en tjej som heter Jenna och hennes mamma har bröst cancer. Säkert många av er läsare som har sett filmen.
Men just nu sitter jag och lyssnar på michael jackson, nu gör jag dig nöjd va mammi ? :) Take care !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0