She’s got her lipstick on, !

Hejhej. Denna vecka har jag 2 prov. Ja, ni kanske inte tycker det är mycke men det tycker jag med tanken på att jag suger på so! Så ett prov är altså i so och det andra är i teknik. Det i teknik har jag inte börjat träna inför än, men det är på fredag så. Sen så har jag läsläxa tills på torsdag. Man ska vara på sidan 120 men jag är bara på sidan 50.  Sen så har jag franska läxa tills imorgon, men den gör jag sen efter maten. Sen så ska jag ha kollat igen några texter till på fredag, inom musik. Den är jag typ klar med. eller jag hjar kollat igenom en gång nu så.

Förut närjag kom hem så satte jag mig och plugga so i ca 1 och en halv timma. Träligt men jag vill ju få bra resultat på proven. Sen så var jag ute med Tina och Clara. Vi körde fotboll och sen så körde vi warsava. Jag klarar inte av att förklara det på bloggen. Sen när jag kom hem, inte för så länge sen, så satte jag mig här. Sen så blir det vell mat snart, antar jag? Har inget mer att blogga om nu. Take care !



Skulle så himla gärna vilja beställa hem detta über söta linne, men det får vänta. Det ligger efter onepicen, ray ban-solglasögen och ny bikini på min önskelista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0