Nytt i garderoben !

Shellu ! Va i stan förut och fick med mig litte hem.

 
earcuff/glitter                                L♥VE ring/ginatricot

       
dependnagelack/lindex  oversize linne/hm    läggins/hm


kortbyxor/hm

Jag kände att bilderna blev väldigt vackra också. ;) Sen så vet jag inte riktigt vad det blir. Det är ju eurovision ikväll så mamma och jag ska nog handla lite till det. Vi köper nog lite chipps och dipp. Vi skulle egentligen till Maja och den men pappa är i lysvik och firar bror sin och jag ska upp tidigt imorgon för att åka på såndär värmlands lag sak. Vid åtta tror jag vi skulle åka så jag orkar inte.
Eftersom jag inte har något annat att göra så kan jag lägga upp lite bilder ifrån Majas och hennes klass föräldrashow som var igår.



  

 

 

 


Alice Hagerbrant



 

Kommentarer
Postat av: Sofia Bönström

ja... nu när du skaffat dig en sån earcuff så kanske du har ränkat ut att jag inte har tagit hål där i örat utan jag kanske också har en sån earcuff? ;) <3

2011-05-15 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0