ny städat rum.

Shellu! Sitter här framför datorn och är så 7kt sleten. Har städar idag. Det tog sin lilla tid. Rensade även min garderob. Blev av med en hel del kläder, men ändå är garderoben helt full?! Jag fattar inte vad jag gör för fel?
Hostar gör jag också. Ska nog lägga mig framför en film och friskna till.



Sen så är det ju morsdag idag. Hoppas ni har passat upp era mammor extra mycket. Jag kan dessvärre inte säga att jag har gjort det med mammi. Men hon fick iaf en morsdag present förut. Ett fat och ett blått ljus med blommer på. Hon blev jätteglad. Så ikväll ska jag göra min glass osm jag gjorde igår och bjuda på till fikat. Sen så har jag en so redovising imorgon som jag måste plugga till. Ska skriva ner lite stödord, då tror jag att jag fixar det. Nej nu ska jag kolla lite bloggar innan jag kollar på film, ciao.



bjuder på 2 bilder jag tog förut. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0