Jag kommer baby, jag tror jag är kär..

Hej. Just nu sitter jag och lyssnar på Veronica Maggio. Åh hennes låt Jag kommer är ju så 7kt bra! Jag älskar hennes röst.

Förut idag, efter skolan då, så åkte jag hem, gjorde mig en nacho tallrik och sen satte jag på datan och letade skolavslutningsklänning. Jag hittade en riktigt fin, men i sista sekund såg jag att den var genomskinlig så nej tack. Då blir man riktigt arg. Sen så har jag mest suttit och mojsat i soffan, fyllt på magen med lite glass och laddat in nya låtar på mp3:n. Sen så undra Tina om jag ville med henne ut och leta efter Pepsi, hennes katt som har varit borta några nätter nu. Vi var vell ute i ungefär en timme, men vi hitta honom inte. Jag hoppas verkligen att han kommer hem igen! Men iaf. Medans vi var ute och leta så såg vi vääääldens biffigaste katt på stenåsen. Jag döpte den till K.biffen. Shit, den var frään. ;) Sen när jag kom hem så åt jag och sen la jag mig i ett skönt bad. Bara få slappna av. Gött! Sen nu sitter jag här.

Här är lite saker jag måste göra under veckan!:

* Beställa skolavslutnings klänning.
* Beställa earcuff+peace ring.  

* Påminna pappa om att ringa till tandläkaren om tandställning.

* Köpa hårskydd till plattången.

* Läsa i min bok.

Blir inge mer bloggning idag, inte vad jag vet iaf. Take care !



Kommentarer
Postat av: e S o h

sv: kan tänka mig det! nästan så man behöver vinterjackan och mössa på sig igen när man cyklar ;< verkligen inte bra. här hade de tydligen varit snö på morgonen :o

2011-05-03 @ 14:09:10
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0