jag blir så dum av dig..

Hej alla söta bär ! Idag var det ju skola, intressant? Nej, så vi skippar att skriva om det.
När jag kom hem åt jag youghurt och en knäckemacka med leverpastej. Sen så kom Tiny Winy och vi gjorde franska läxan och tränade inför so-provet. Sen efter det fick vi lust att hoppa studsmatta, så vi gjorde det. Sen så ville vi köra warsava och vi ringde Clara. Först kunde hon inte, men sen 5 min senare ringde hon upp och sa att hon kunde. Så Tiny och jag begav oss till dalliden och där kärde vi från ungefär halv sex till sju. Gud i höjden vad vi skratta !


serriberry bild vi tog på studsmatta, jao!

Nu har jag typ nyss ätit och pluggat lite på so-provet. Det gick mycke bättre nu och jag tror jag klarar det rätt bra imorgon. Så nu tänkte jag belöna mig själv med att kolla överallt efter klänningar till skolavslutningen. Jag har idag och imorgon på mig. Så jag tänker förtsätta lyssna på min gamla spotify lista, riktigt härliga låtar finns det på den, och leta järnet. Jag åter kommer nog ikväll. Annar får ni hade' så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0