I'm in love with judas..

Hejhej. Inställd franska fick jag nu i slutet på dagen så jag sluta tidigar. Gött, gött, gött! Tina och jag åkte hem och när jag kom hem var klockan kvart över två. Då satte jag mig och övade franska gloser. Sen så hamnade jag här. Jag ska kolla efter skolavslutningsklänning tänkte jag. Mamma hade sagt att hon hittat en hon kanske tänkte jag ville ha. Får kolla upp den mnär jag bloggat klart. Ikväll blir det träning. Sen imorgon blir det nog ingen bloggning för nästan på direkten när jag kommer hem ska jag iväg till sunnemo och spela dm-match. Så då kommer jag inte hem förrän någonstans vid nio och då ska jag plugga på biologi provet.

Det snöade ju idag också. Riktigt träligt, jag vill ju ha sommar ! Jaja, take care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0