Huvudvärk!

Hej. Matchen förut gick ju, ah typ... I halvlek stog det 0-0 men sen så i andra halvlek så gjorde de två mål. Träligt.

Snart så ska jag plugga so. Har prov på tisdag. Tagga,tagga,tagga! Men just nu har jag huvudvärk. Så här <----------------------------------------------------------------------------------> kul är det. Men en sak som är så här<----------------------------------------------------------------------------------> kul är att jag ska va med tiny winy string bikiny imorgon.  Efter skolan dåva.
Imorgon åker även mamma till Norge, men hon kommer hem på kvällen som tur är. Jag har inte så mycket mer att skriva så ni kan ju få se mitt veckoschema?

Måndag: Skola, plugga, va med tiny winy.
Tisdag: Skola, träning.
Onsdag: Skola, match? (beroende på om jag blir uttagen)
Torsdag: Skola, träning.
Fredag: Skola, ridning.
Lördag: Inget palnerat mer än att jag står för mat. (Vi kör nämligen "halv åtta hos mig" hemma varje lördag och på lördag äre min tur)
Söndag: Inget planerat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0