Hemstudiedag, check !

Hej svej leverpastej! Klockan är bara tjugo över elva och jag är klar med allt, utom läsning, som jag skulle hagjort på hemstudiedagen. Gött mooos! Läser nog lite sen och ikväll också dåva.

Sitter just nu i min pippitröja♥ och mina svartakortbyxor jag köpte i lördags. Sen så körde jag på oplattat hår idag. Kanske plattar det senare innan jag åker iväg och kollar på match med fotbollen.

Sen så har jag ju världens gulligaste mamma som köper pizza till mig när hon kommer hem vid två bara för att elin käkar pizza nu. Gölliga hon.

Nej nu känner jag att jag inte har något intressant att skriva om. Jag pallrar mig nog till Tina sen och ser om hon vill på nått. Eller smsar henne. Puss!

  

 

 

tummen ner för läxor
tummen upp för ledighet !

ah, ni fick lite bilder på mig.. Inte värst serriösa menmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0