halv åtta hos dig ?

Hejchan svejchan ! Har inte blogga på ett par dagar och det beror på att jag helt enkelt inte har varit inne på datorn. Men det har väll inte hänt så mycket de senaste dagarna. Jag fick tillbaka mitt so-prov i torsdags och jag hade 71 av 71. Superstolt var jag! Sen så igår fick jag tillbaka mitt teknik prov och där hade jag alla rätt också. Som i torsdags var jag superstolt igen. Sen efter skolan igår så var det ridning. vi hoppade ch jag tyckte det gick superbra. Vi var bara fyra stycken och vi han hoppa några gånger var faktist, utan att dra över på tiden. Vi hoppade rätt högt också. Riktigt kul. Jag hade Elsa. Hon är verkligen supergoo att hoppa med. Kanske gick lite trögt i början men men. Sen när jag kom hem så blev det pizza till kvällsmat och sen så avslutade jag dagen med en skål popcorn framför vpd.



Sen idag så var jag, mamma och Elin i stan. Vi var på jakt efter en skolavslutnings klänning till mig. Det slutade med att jag kom hem med två klänningar. En till själva skolavslutningen och en till sommarfesten på killingen. Och sedan två stycken nagelack och den här supersnygga t-shirten.
Sen så var det dags för halv åtta hos mig som vi håller på med i familjen. Förra veckan var det Elin och den här veckan var det min tur. Jag gjorde rostadebröd med smör, rostbiff, potatissallad med en liten dillkvist på till förrätt. Sen till varmrätt gjorde jag egna hamburgare med rostatbröd till och sallad. Sen så blev det glass, "hard-topping", kolasås och mini marsmellows till efterrätt. Jag hoppas jag får bra poäng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0