Det kommer..

Hellu. Det kommer vara väldigt dålig uppdatering nu framåt ett tag för jag har ärligt talat ingen lust att sätta mig och blggga när det är 7kt varmt ute !

Idag hade vi orienteringsdag i skolan vilket betyder 2 lektioner, ner till höjda, gå en bana som tar typ 40 m in och sen sluta. Göttans. Efter det så var jag med Tina, clara, Linn, Sandra och Fufu. Vi gjorde lite saker. Sen så var jag typ nyss på utvecklingssamtal. Det gick superbra! Sen snart ska jag äta och sen bär det av till sannerud för att kolla på 9f, min syrras klass, show. Michael Jacksson. Vi ska se den imorgon i skolan, men jag ville se den 2 ggr.

Annars så har jag inte mycket mer att berätta än att min klänning kom förut och sen var lite för stor. Träligt.. :( Nej nu äre korv m. bröd. Take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0