Åh vad jag blir trött på det här !

Har nyss bytt till lite mysigare kläder. Kortbyxorna jag köpte, ett svart newbody linne och oversize tröjar jag också köpte förut. Också en fläta på det. Snart så jag jag mysa ner mig i mitt hörn i soffan och förbereda mig inför Eurovision med mammi. Sen så måste jag ju också packa inför son-träning med fryksdals laget. (;

Men en sak jag blir riktigt glad med trött på är att de äntligen har tagit tillbaka min favorit klänning på nelly som jag tänkte beställa men att den bara finns i LARGE! Jag tycker absolut att den ska finnas i large men bara i large tålererar jag inte. Jag menar jag vill vell också kunna beställa den? :/ Jag får vell bara hoppas att de får in den i flera storlekar under veckan.


Såhär ser den ut.

Iaf. Tina och sofie sover i tält idag och jag har bestämt att jag ska gå ut och kasta kottar på tältet ikväll, bara för att skrämma den lite sådär. Också ska jag börja tjäna pengar och köpa en sorts onepice innan skolavslutningen. Jag får 300 av mommi om jag städar rummet. Nu tycker ni säkert att det är mycket men jag ska damsuga, rensa, moppa(antagligen), damma osv. Och om ni skulle se mitt rum skulle ni förstå ännu mer. Sen när jag fått ihop någ med pengar dra jag och mommi till charlottenberg, sportshopen och köper en när vi får tid. Take care !

Kommentarer
Postat av: tina & sofie

du kastade juu inte alls kottar :P

2011-05-15 @ 13:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0