Trött och sängen nästa!

Hejhej. :) Idag har jag och tina varit duktiga och bakat semlor. Visst, semle dagen var igår men bättre sent än aldrig. Här får ni en bild på dem.
Dom blev super duper goda ! Men på de sista semlorna tog grädden slut och vi hade inge mer så vi tog marsan sås. Haha, hur som smakar vet jag inte än. ;) Men dom blev säkert helt okej.

Förut så hade jag bestämt mig för att sätta på bra musik och lägga mig och träna, typ sittupps, armhävningar, grodhopp, och andra mag, ben och arm övningar men jag hållde på i 3 låtar,  sen så var de inge kul längre. Haha, jag klarar ju aldrig av att göra något helt ut. Fast det är ju faktiskt kväll. ;) Men då så ladade jag iaf över lite kort från systemkameran till datorn, så jag tänkte lägga in några i slutet. Låter väll fint? :) 

Imorgon äre torsdag vilket betyder att det snart är fredag och bara en vecka kvar till jag är i stockholm och ska se på mcr. ♥ Härligt att slippa skolan. Sen imorgon är det ju också träning. Jag ska verkligen försöka få med mig Clara på den. Nej nu ska jag bara ladda upp bilderna och sen stänga av datorn och sen göra iordning mig och sen blir det sängen. Take care...

 

 





Denna bild kommer jag ångra.... -.-



älskade syster <3

Ja nej nu somnar jag snart, mer bilder kommer någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0