TJOOHOO!

Hellu. Ville bara tacka Clara och Tina igen för kvällen/natten igår. Det var suveränt!
Ja, ungefär vid halv tre förut okom pappa och hämta mig och Tina från Clara. När jag kom hem så åt jag mat och sen hängde jag med pappa in till stan där vi släppte av Elin och Jonna som skulle på bio. Sen så när vi kom hem kollade jag på filmtider eftersom Maja och jag ska gå på bio imorgon. Never Say Never men Justin Bieber ska vi nog gå på. Sen så följde jag med mamma och handlade. Jag lyckades även få med mig en liten kanelbulle hem att smaska på.

Sen så är det ju Eart Huor. Jag tror att Tina och jag ska ha myskväll och sånt. Det är liksom en tradition. Jag hoppas också att alla mina bloggläsare släcker lampor och stänger av datorn och tv:n sen under tiden eart hour håller på. Det börjar 20.30 och slutar 21.30. Gör något bra för miljön !

Haha, min extrema snygga superhjälte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0