Studiedag ! (Y)

Hejschan. Idag vare ju studiedag. Och den här dagen har jag spenderat med Tina. Imorse kollade vi typ bara på tv men sen så tog vi en promenad till coop och köpte sylt som jag skulle ha till mina pannkakor. Sen när vi kom hem värmde jag såklart pannkakor och sen kom Tina igen. Då spelade vi sims. Vi spela till ungeför klockan var sex och sen gick vi ut. Först skulle vi bara gå ut och gå men då kom vi på att vi skulle bygga en snö-häst ! Så vi börja med en och vi fortsätter nog på den imorgon om det fortfarande är kramsnö. Hoppas, hoppas, hoppas ! Sen imorgon är det ju också träning. Hoppas clara hänger på. :)

Sen så ska jag äta vindruvor och när mamma kommer hem har hon lovat mig att vi ska beställa The hole, eller iaf boka, för den har inte kommit ut än. ;) Också tror jag att jag ska läsa de sista tio sidorna, denna veckan, i hungespelen. Åh juste, det är ju topmodel också ! Take care. ♥

 
bjuder på 2 bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0