Snart blire en ny header?!

Jag hejhej. Förut tag jag mig äntligen ut och fota. Det blev inga bra resultat som jag tänker lägga upp, man jag tog några porträttbilder med hjälp av timer och dom har jag satt ihop till en header.


VAd tror ni om den ? :)

Sen iaf när jag var ute i skogen så ringde Clara. Först skrämde hon livet ur mig, men sen frågade hon om det gick att va och det gick det ju såklart. ;) Hon kom hem till mig och vi stack ivåg till coop och köpte glass. Årets första glass! Asså nu på våren då. Vi skrattade åt väldigt många saker i affären t.ex. Kom och träffa min päron. Vi kollade på varandra och brast ut. Sen när vi satt ute och åt glass skratta vi en hel del kan jag säga ! Efter det så cyklade vi runt lite och även in på dalliden skolan. Vi gungade lite i "kompis gungan" och pratade lite minnen. Sen så åktejag typ hem, men innan jag och clara skoljdes åt så träffade vi på Tina, så jag tog följe med henne hem.
Sen när jag kom hem så var farmor, farfar och Zacharias (stv?) här. Vi fikade och sen efter ett tag så lekte jag med zacharias. Vi målade på mitt dsi, målade på papper, tog kort och lekte med magneter typ. Sen när dom åkte hem runt nio hamnade jag här. Och snart ska jag gå och lägga mig. Jag är super duper trött! 

Imorgon är det torsdag dvs snart slut på skolvecken, gött. Nej nu tänkte jag läga upp lite bilder, take care !

 

 

 



Haha, åh älska hans min i bakrunden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0