Hejsan

Hejhej. Vill ni veta något roligt? Jag tror min blogglust har kommit tillbaka lite. Tummen upp för det liksom.

Igår och idag så har jag var't med Tina. Igår så åkte vi dubbel pulka i en backe uppe i lekparken, spela bubble trouble, som vi föresten klarade ut. roligt men mega sorligt. Sen så sov vi ju över från igår till idag. Ungerfär vid sex tiden igår skjutsa mamma ner oss till grillhuset och vi åt pizza. Sen åkte vi och handla lite saker som vi skulle ha när vi såg på film. Vi köpte gruka, morötter, gräddfil, gräslök dipp och kakor. Sen när vi kom hem så upptäckte jag att jag måste ha glömt min älskade svea-mössa på grillhuset, så vi fick åka dit och hämta den. Sen när vi ska skära upp gurkan och morötterna märker jag att jag inte kan hitta gurkan, så jag måste ha glömt den på pekås. Men som tur var hade vi en halv gurka kavr i kylen så det gick ju ingen nöd på oss. Sen så såg vi på Cirque du freak och Ace Ventura Pet Detective. Riktiga bra filmer. Jag gillar nog cirque du freak mest. Fast jag dekomenderar båda filmerna starkt ! Sen kolla vi lite på tv tills klockan var ett och då tänkte vi att vi kanske skulle sova så vi stängde av och somna.

Sen idag så vaknade jag fem i nio och tina ungeför halv tio. Vi gick upp och värmde små baugetter och åt dem tillsammans med nutella och mjukost. Sen gjorde vi iordning oss och sen bar det in till stan.
Väl inne i stan köpte jag en typ t-shirt från HM för 149:-, en klänning från JC för bara 50:- en ring från indiska och 2 st nagelack.
Sen när jag kom hem¨åkte mamma och jag och handla, sen så la jag mig och läste frida osom mamma köpte åt mig och sen åt jag mat och nörda ds. Och nu sitter jag här, framför datorn. Snart ska jag nog se om pappa inte kan få igång min "skivspelare" i datorn så jag kan spela sims 3. ^^ Hejdå.


Ni får en bild från filmen cirque du freak ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0