Hejhej.

Hejhejhejhejhejhej....
Igår var min familj hem till fam. Schagerström. Mycket, mycket trevligt ! Vi åt mat, Maja och jag kollade på lilla sjöljungfrun och tog bilder. Sen så kom Karro och Elin upp på Majas rum och vi såg på "A verry potter musical" vilket ni alla bode söka på på youtube och kolla på act 1, part 1 och part 2. Sen så lekte Elin med en kasapparat på Majas rum och Maja och jag blev DJ's.

Idag så har jag spelat sims och efter ett tag kom Tina. Så vi spelade sims. Vi hade spelat skit länge, gjort värsta drömhuset och sen när vi skulle flytta in så var alla, ALLA möbler borta. Då blev vi ledsna. Och en annan sak. Jag trodde att man inte skunde vara dålig på att spela sims men det kan man tydligen för Tina SUGER på det. =)
Men iaf. Efter allt hade försvinnit blev vi ju ledsna så vi stängde av datorn och gick ut på en promenad. Vi gick ner till hembygsgården och jag vet inte riktigt vart vi va. ;) Sen efter någon/några timmar gick vi hem.

När jag kom hem så var det kvällsmat, hem lagad pizza. (Y) Sen har jag bara glott på tv och när how i meet your mother är slut ska jag läsa Hungerspelen.

Imorgon äre studiedag också. Gött ! ♥ Då ska Tina och jag spela sims, och gå ut. Nej nu ska jag övertala mamma att vi ska boka filmen the hole. Take care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0