Ehm hej:)

Nu är det slut på eart hour och Tina har gått hem. Vi hade iaf mycket roligt! Vi gjorde ett spel och så spelade vi, mamma, pappa, Elin och Jonna det. Jag kan ju lova att vi skratta en hel del.
Sen när Tina gick hem så poppade jag popcorn och gjorde istee och nu sitter jag i soffan och lyssnar på hur Elin och Jonna bråkar över en hönkanin på ett Harry Potter spel. Haha. ;)

Imorgon blir det att åka in till stan med Maja och kolla på Never Say Never. Senast när jag boka hade inga andra bokat några platser oså förhoppningvist blir vi kanske ensamma i salongen. Fast det är vi nästan vana med. ;) Det ska iaf bli riktigt kul. Jag ser verkligen fram emot bion. Jag menar att se Justin Bieber i 3D. :D

Nej nu har jag inte mycket mer att tillägga utom att jag tror att min lilla korta bloggpaus är över. ;) OCh att jag ska försöka bli duktigare på att ladda upp bilder men det ligger till såhär att min dator är full och mitt usb minne är också fullt så jag kan liksom inte ladda över bilder osv men snart. ;) Take care !



extremt snygg bild eller vad sägs ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0