29 mars.

Hejsan. Idag så var det ju skola som vanligt, men jag och Linn hade ju väldigt kul efter matten och efter maten så hade ju jag, Tina och Linn en aning skojj. ;) Franskan idag varade typ bara i en halvtimma och helt enkelt har hela dagen gått hyfsat fort.
Efter skolan så åkte jag hem, värmde nacho chips i micron, tog mig ett glas juice och satte mig och läste Hungerspelen. Nu har jag bara 11 sidor kvar. Lite sorligt faktigst för det var en hejdundran bra bok ! Jag funderar faktiskt på att läsa tvåan och även kanske trean ? Vi får la se om jag orkar. Sen så var det iaf dags att dra iväg på träning.
Träningen gick chockat nog jätte snabbt. Vi körde en uppvärmning och sendan kärde vi en variant på idioten och sen nick. Sen spelade vi 5 min matcher med två tillslag. Sen så var det slut. Då åkte jag hem och duscha, åt och för en stund sen gjorde jag engelskan och matten. Känner mig förberedd för matteprovet imorgon och engelska läxförhöret.

Sen imorgon vet jag inte riktigt vad det blir. Jag får la se. Nej nu har jag inget mer att skriva om, take care !



GOOOOSCH VAD JAG SAKNAR SOMMAREN !

Maja på bilden ;***<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0