Stan, Tina, Milkshake ♥

Jaaao. Som jag sa igår så var jag in till stan idag med Snygg Tina. Jag hittade ett armband, men jag hann aldrig köpa det för de stängde. Men annars fick jag med mig ett par svarta solglasögon från ginatricot och ett super läckert linne från h&m. Och jag som hade förbjudit mig själv att köpa något klädes plagg. Men Tina shoppade iaf på som en blådåre. Hon fick med sig b.la en klänning som hon ska ha på sommarfesten på killingen. då blev jag, super GLAD.:D Också drack vi en varsin milkshake. ♥

Just nu är min älskade syster påväg hem från göteborg, liseberg. Alla som går i 9:an åker dit varje år. Och när vi åker dit har jag lovat Tina att försöka åka lite karuseller. Nej nu har jag faktiskt inget mer att blogga om. Imorgon är det träning så jag är tveksam på om det blir bloggning eller inte, iaf. TAke care !


*tummenupp*


Kommentarer
Postat av: Tina

du får öva på skaras sommarland (;

2011-06-10 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0