sjuk

TJAH, HEJ ELLER NÅTT!
Jag är 7kt uttråkad. Har luggit i soffan hela dagen när jag egentligen skulle ha luggit på bomsta och pressat med några av mina favo bruds. Vi skulle ha tagit 20 över elva bussen in och sen stadsbussen ut till bomsta och vart där tills Claras mamma hämtade oss men.. Jag blev sjuk under natten, inte kul. Speciellt inte när det är 38 grader i solväggen.. Har fått en förkylning också har jag lite feber, lite ont i kroppen och lite ont i halsen. Och till råga på det brännde jag ryggen och bäksidan av benen igår så det har ju svidit hela jäkla dagen. Också har cup på fredag. Känns inte som om jag blir frisk tills dess. :/ Aja, då får det väll bli att stå i cafeterian i stallet på söndag. Det är ju ponny meeting på lördag och söndag. Nej nu ska jag gå och borsta tänderna, ta en tablett och försöka sova mig frisk. Take care!

 

 ¨

 Kollade på lite kläder och sånt förut som lite underhållning och hitta lite smått och gått. De fyra första klädesplaggen är från topshop och den sista är från nelly.se. Skulle jätte järna vilja beställa hem åtmistone den blåa klänningen och den vita klänningen och bikinin. Var inte den för söt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0