imorgon så äntligen !

Hejhejochhej! Imorgon så är det ÄNTLIGEN sommarlov. Så gött. Som jag har längtat. Jag går ju ut 7:an och min syster går ut 9:an. Då blire kalas alltså. Släkten kommer. Men sen på kvällen så ska jag till killingen med tina, clara och några mer. Det ska bli kul.

Efter jag har slutat imorgon ska jag nog få med mig Tina och Clara till dalliden. Maja slutar ju 6:an. Vill ge henne en lycka till kram !

Nej nu ska mamma måla mina naglar. Röda blir dom, passar bra till min klänning. Ni kommer nog få bilder på mina 2 outfitar på torsdag eller fredag. Sen ska jag måla Elins naglar. Eller jag ska göra fransk manikyr. Passar bra till hennes klänning. Kan lägga upp en bild på henne också, om jag får. ;)
Nu kanske ni tänker 2 outfitar(?) men jag ska ha en klänning på skolavslutningen och en på skolavslutningsfesten. Nej nu måste jag dra, peace out och take care !

<3


jag och tiny på bilden. vi tyckte den var frään. kanske inte ni tycker men det bryr jag mig inte om..

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv: bu sa spöket :D

2011-06-23 @ 22:37:08
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0