Hon e lalala!

Halloojj! Jag har inte bloggat på ett tag nu men det är ju för att det är ett sånt skönt väder ute. sol och värme, det gillar vi, starkt. Har hänt rätt mycke de här senaste dagarna. Mamma fyllde ju år igår. Grattis älskade mamma i efterskott! ♥ Jag köpte en tidning, allt om iphone, åt henne. Och sen slog jag in i 8 presentpappaer.  Så vi firade henne lördag och måndag. Sen i söndags var jag in i stan med mamma och moster. Mysigt, mysigt. Fick med mig två linnen från gina, en svart tubtopp sakimojj från gina, ett linne från bikbok och en über läcker jumpsuit från h&m. Kanske visar upp dem i något annant inlägg? Vi får se.

Sen idag då så var det skola. Så 7kt skönt att det är 1 vecka imorgon kvar och sen, SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och från och med imorgon han vi inga helt normala skoldagar kvar. Göttisch! Och imorgon sticker jag och snygg Tina till stan efter skolan. Vi ska vell försöka hänga med 20 över tre bussen.

Förövrigt kan jag ju bara berätta att påvägen till träningen idag så hoppade mig kedja av cykeln. Kul... -_-' Fick "sparka" hela vägen till sannerudsvallen och sen hem igen. Ca 3km. ;) Nej nu har jag inge mer att skriva om. Ska försöka blogga så ofta jag kan men jag är inte inne på datorn så ofta så. Chilla bulle nu och take care !

/och nu vägrar bilderna laddas upp, ni får leva med bara en googel bild då..


Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis I Efterskott Pia ;)

2011-06-10 @ 16:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0