Hehehehe..

Hejhej. Bloggade idag även fast jag sa att det kanske inte skulle blir så mycke bloggning framöver. Fick pöltsligt jätte lust + att pappa hade på sin dator.

Idag var jag med Maja. ♥ Alltid lika kul att vara med sin bästa vän. Vi kollade upp lite om skara och skarasommarland som vi ska till på semester den 18-20 juli. Sen så var det också träning igår. Rätt slapp träning.

Idag så har jag varit med Tiny. Vi kolla på en film och inget mer typ. Sen så för en timme sedan var jag och red. Sista gången för terminen. Lite små träligt menmen. Jag hade Elsa. Gick faktiskt jätte bra. Hon var jättefin i galoppen. Nej nu måste jag hoppa in i duschen innan Elin kommer hem och ska duscha. Sen blire mat och efter det popcorn och vpd. Sen kanske någon film?


Bild från förra året när maja tog sitt första dopp och jag mitt andra. Har inte doppat mig än iår men det blir väll snart, nu när det är sommarlov. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0