Drar till fryken om en timme ;)

Hellu ! Om ca en timma drar jag, Clara och Tina till fryken. Ska fråga mamma om jag får låna hennes digitalkamera att ta med, min funkar inte och jag vill inte ta med min systemkamera.
Annars så är det träning ikväll, vilken jag inte ska gå på eftersom jag har snuva och ont i halsen. -_-' Typiskt ! Men jag åker iaf ner och lämnar reselotter.

Nu ska jag ta med mig syrran och dra till coop för att köpa jordgubbar och halstabletter. Take care !

 

 


bjuder på lite nytagna bilder..
btw, klockan är halv 11 och det är 21,9 grader i skuggan, inga fel!

Kommentarer
Postat av: pia

Låter som du får en härlig dag trots att du är förkyld. //Kram

2011-06-28 @ 13:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0