23 juni.

Halloj! Sitter framför tv och bloggar. Elin och pappa kollar på Harry Potter 7, del 1, men jag orkar inte se utan satte mig på datorn ist. Nu kom Dobby in i filmen. Jag verkligen älskar honom. ♥

Idag var jag och Tina ner till fryken, ist för igår. Vi tog vårat första dopp. 5 ggr. Faktiskt rätt varmt i vattnet. Det chockade mig. SEn så var det ju träning idag också. Vi körde träningsmatch mot 98orna. Pinsamt nog förlora vi med 1-0. Men vi tar dem nästa gång för vi får nog en revansch match. ;)

Sen imorgon är det ju midsommar. Den kommer att speneras tillsammans med fam Schagerström, som vanligt. Mysigt, mysigt. Lägger upp bilder någon dag, om jag tar några. Nej nu ska jag kolla klänningar och bikinitroser, take care !

 

 

 

fina bilder ;)! Alla är tagna igår, förutom den sista på mig och Sackharias (stv?). Den är tagen i vintras? Btw, dem är tagna med dsi:et. :PpPpPpPpPpPpPpPpP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0