21 juni.

Och jag är på jakt efter ett par svarta boxerbikinitroser. Sådär jätte kul när man hitta och beställer också är det slut.. Någon som har en idee vart man kan hitta ett par?
Sen så är jag också ute efter en kläning. Hitta ingen direkt "WOOOW!" igår.

Förut spelade jag poker med Elin, Karro och pappa. Kan ju bara säga att jag inte ska börja spela online iaf. Jag förlora nästan alla mina "pengar". Fast jag van ju 3 ggr.  

Nej nu ska jag faktiskt ta mig och poppa en skål med popcorn och lägga mig och kolla på En prinsessas dagbok. Imorgon ska jag och Tina ner till fryken och försöka ta vårat första dopp. Vi får väll se hur det slutar? Jag fegar säkert ut. Take care!




Åh en ny dator vore! Min är dryg, full med bilder och jag har pajjat fläkten. Det luktar bränt. *host, host*. Skulle inte vara fel om den såg ut såhär, eller ännu bättre, BLÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0