20 juni.

Hej. Sitter förvånandsvärt i mitt rum och uppdaterar! Hade tänkt att bara lägga upp ett litet inlägg på bloggen, tjecka fb och lite bloggar och kolla på lite kläningar innan jag kryper ner i sängen och kollar på film. Ella den förtrollade tror jag att det blir.

Idag har jag inte varit med någon och inte gjort så mycket. Rätt skönt faktiskt. Jag menar, jag har ju hela sommart lovet på mig att va med vänner. Jag satt istället ute på altanen och målade. Målade av b.la. paper mario, paper luigi och tap the frog grodan. Kanske lägger upp resultaten någon dag? Jag får se..
Sen så har jag spelat kort med Elin och nu på kvällskvisten kom Karro och skulle umgås med Elin och då spela vi 3 bluffstopp och poker. Riktigt kul. Sen så för en halvtimma sen, ungefär, åkte Karro hem. Nej nu tänkte jag faktiskt ta och lägga upp en bild på hur och och min syster så ut på skolavslutningen. Jag tog ingen bild på min
andra outfit menmen. Take care !



 




en bild på mig och bästa vän också ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0