Utmattad efter 3 dagar med kusinerna!

Hej igen! Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag som över med Maja tisdag till onsdag och sen på onsdagen åkte jag till moster och sov där i två nätter och och hem runt halv fem idag? Då så hjälpte jag pappa att gödsla gräsmattan och sen så var jag med Tina. Vi såg på gossip girl. Vid 20 över sju, kanske?, så skulle hon hem. Då blev det mat och efter det kolla jag på tv och sen hamnade jag här.
Jag är helt utmattad efter dagarna med mina kusiner. Vi badade, spela minigolf, bakade och massa mer. Det är verkligen inte en lugn stund när man är med dem. Speciellt inte med Emma. Johan är en aning lugnare.

Just nu sitter jag och myser med mamma och pappa i tv rummet och dippar chips med dipp.
Idag är det även bara 3 dagar kvar tills vi sticker till Skara med fam. Schagerström. Jag längtar så himla mycket. Jag ska nog börja små packa imorgon. Jag och Maja ska få åka i samma bil också. KUL!
Nej nu ska jag kolla facebook. Jag lägger jämt snabbt upp en bild på tårtan jag och Emma bakade förut. Det får bli en mobilbild, för jag orkar inte hämta kameran. Och några andra bilder. ;) Take care


Marängbotten, grädde, banan. Marängbotten, grädde, banan. Marängbotten, grädde, banan. Marängbotten, grädde, jordgubbar. Hihi. ;)


Jag och Maja på skara. Min paint skills kommer fram då och då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0