Trött jao!

Hej hej. Jag starde med att ta en springtur på höjde med pappi. 2,5 km. Sen duschade jag och gjorde iordning mig. Efter det kom Tina. Vi kollade på gossip girl och spela badminton ungeför hela dagen. Och nu på kvällen, ungefär tio i åtta, kom elin hem. Jag har verkligen saknat henne! Jag gjorde mat till oss, vi åt och sen plockade jag bort. Efter det så såg vi på 2 avsnitt av how I Meet Your Mother. Sen kom mamma och pappa hem från lysvik. Dem var där på ett, tja ska vi kalla det kalas? Jag följde inte med för jag ville vara hemma när elin kom hem. ♥

Imorse började jag planera lita vad jag ska ha med mig till Skara. Jag packar ju imorgon och åker på måndag. Nu längtar jag verkligen!!!!!! Vi är ju där måndag, tisdag och onsdag så då blir det inge bloggning. Det ´kanske inte blir det imorgon häller, det beror på. Men jag tror att jag får tid att göra ett litet inlägg när jag laddar min mp3 och pumpar in ny musik i den. Jag ska även vara med Maja ett tag imorgon. Vi ska fixa iordning en super duper skiva som vi ska lyssna på undertiden vi åker bil. Lite musik skadar väll aldrig? Vi ska ju få åka i samma bil hela vägen, lyckliga! Pappa har laddat hem lite ny musik så. ;) Sen måste jag ju ladda kamera batteriet, ladda mobilen, köpa godis och dricka  , måla naglarna rosa, göra klart bilbingot och lite mer saker. Jaja, nejnej. Nu ska jag kolla lite på bloggar, kanske kolla facebook och sånt. Är det bara jag som har börjat tyckt att facebook är riktigt tråkigt? Take care!


bild från arkiver. förra året vid fryken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0