Nytt !

Ja okej jag skrev ett nytt inlägg på dirrekten. Shame on me. Men jag ville bara visa en av de två tröjorna jag köpte idag när jag och Maaha var på bio. Filmen sög helt enkelt, bortkastade pengar. Inte värd att se altså!


RAMONES TRÖJA ♥♥♥♥♥ hm 149:-

Sedan så köpte jag en t-shirt på jc för 79:- som det står OMG! på. Sedan så fick jag och Elin ett par shorts av grannen också. Tack så mycket. :)


Okej när jag ändå bloggar och det är ett sjuk långt inlägg kan jag ju bara säga att jag är sjukt suger på att tona håret röttbrunt. Jag picnica en bild förut. Nej nu ska jag läsa bloggar och sedan gå och lägga mig, klockan är ju faktisk över 12. ;) Take care, igen!


Vad tycks? Sådär hade jag typ tänk mig. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0