Ny header, ponny meating, badminton och snart mat!

Hej. Jag satte nyss in en ny header. Vad säger ni om den? Enkel och sånt, precis som jag vill ha den. Jag kommer nog behålla den ett tag tror jag.


Sen tidigare idag så var jag i stallet på ponny meating. Jag stog i caffeterian från klockan halv åtta på morgonen till tio och sedan tolv till två. Båda passen stog jag med min älskade syster och på det första passet stog även Karro med oss. Sen vid ja kanske tre kom pappa och hämta mig och elin.
När jag kom hem så satte jag mig och kollade på Lilla Jönssonligan-kornflakes cuppen som var på SF kanalen. Jag hade faktiskt aldrig sett hela. Sen kom mamma och sen så runt kanske halv sex satte vi upp badminton nätet som papppa hade tagit ner när han klippte gräset ooch sen så köra mamma, pappa, Elin och jag en match. Parents vs Kids. Jag måste tyvärr säga att mamma och pappa vann. :( Men nästa gång tar vi dom!
Snart så är det ju mat. Sen så ska jag tvätta mitt löshår. Fick lust att ha på mig det imorgon så jag tänkte tvätta igenom det. Sen så kommer ju Elins kompis Timmie imorgon. Hon stannar tills nästa måndag. Hon kommer från Varberg.

Nej nu ska jag kolla lite bloggar och sen ska jag ju kika litte på Sunes sommar som står på på tvn. Take care!


Jag och Elin på midsommar.

Kommentarer
Postat av: elin

seriöst tilda, bilden ? ._.

2011-07-17 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0