Imorgon bär det av. Jag taggar !

Jo som rubriken säger och som ni vet så bär det av imorgon. Runt halv nio, nio åker vi. Jag taggar just nu framför den stationära datorn med ramones låtar. Jag har nyss laddat in nya låtar i min mp3. Sen så måste jag göra klart bilbingot, duscha, måla naglarna och packa klart min lilla väska. Och alla kläder måste jag ju packa också. Som ett plus på allt är det en film på trean klockan nio som jag vill se. Systrar i jeans - andra sommaren. En av mina favorit skådespelerskor, Blake Livley som spelar Serena Van Der Woodsen i gossip girl är med i den. Och det passar ju perfekt att lägga sig och kolla film innan man ska sova. Nej nu ska jag kolla facebook och några bloggar innan jag ska sätta mig och äta och sedan göra allt det där. Jag kommer inte blogga något mer förän tidigast på onsdag kväll men ni får ha det så bra! Och jag ska försöka ta mycket bilder och lägga upp dem sen. Take care and have fun!


Bild från förra året när vi åkte buss från göteborg för att sedan byta till tåg hem till lilla kil. ♥

Kommentarer
Postat av: Tora

Åhh tack så mkt, bieber är min favvo oxå :D

2011-07-21 @ 09:31:57
URL: http://toraferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0