Drar till Stockholm imorgon!

Ja hejhej! Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar, men det är ju faktiskt sommarlov!
Men under dessa dagar har det ju hänt mycket. Tragiskt det som hände i Norge.

Men imorgon så åker jag till Stockholm. Vi ska vara där tills på onsdag och sedan på torsdag kommer Emma och kanske Johan och sover här. Så ingen bloggning förrän kanske till helgen?
I Stockholm ska vi gå på Grönalund, Skansen och andra roliga saker. Också måste vi såklart äta på mitt favorit ställe, taco bar! Har inte så mycket att tilläga. Take care!












Vill bara säga hur mycket jag saknar min lilla pärla!:( Ingen kommer någonsin kunna ersätta dig. Älskar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

ha det så kul :)

2011-07-25 @ 14:48:42
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0