bad behaviour <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Åh hejsvej ! Sitter och lyssnar på musik och ska nog kolla lite på kläder, suprise? ;) Nästa helg ska jag ju till charlottenberg så då får jag väll med mig något.
Idag har inte gjort så mycket sen jag blogga sist. Jag och pappa tog en cykeltur ner till pekås och handla lite och sånt. Sen så köpte jag lite godis också. Sen så sydde jag en klänning också, men jag faila lite och sydde fel på några ställen. Sen ikväll ska jag bara softa och sånt. BLir väll att lägga sig tidigt när man ska upp 6 imorgon.

Efetrsom jag inte har så mycket kan jag ju skriva lite saker jag ska fixa/göra/bli i sommar!

*Färga om mitt löshår.
*Köpa färgglada clips.
*Bli bättre på att sy.
*Bli riktigt brun!
*Lära mig mer låtar på gitarr.

Nej nu tänkte jag slänga in en av mina favorit låta. TAke care !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0