AMAZING !

Hejhej.
Onsdagen och torsdagen var två helt amazinga dagar med min allra bästa vän Maja! Vi hade jätte jätte kul, ett par riktiga bästis dagar.
I onsdags så var vi in till stan. Jag köpte en hatt på åhlens och en super snygg t-shirt typ på monki. Kanske kommer bilder någon annan dag. Sen så när vi kom hem körde vi lite mario hemma hos mig när vi vänta på mamma och när hon kom hem följde hon med oss och hyrde film. Vi hyrde Trassel. Den var faktiskt rätt bra. Efter det så åkte vi hem till Maja. Där, om jag minns rätt, satte vi upp tältet och sen åkte vi ner till fryken baden. Vi där i ca en timme och sen så åkte vi hem och åt och sånt. När vi var klara så gick vi ut till tältet och där spelade vi spel och sen somnade vi.
Igår så vaknade vi kanske runt tjugo över tio. Då plocka vi ut ur tältet och sen så plocka vi även ihop tältet och allt detta på bara en halvtimma. Rekord! ;) Sen åt vi frukost. Efter det så åkte vi hem till mig och planera lite av semestern. Det är ju faktiskt bara en vecka och 2 dagar kvar typ. Jag lääääääääääääääääängtar! Sen så bakade vi subway kakor och så såg vi på Percy Jacksson. Den var faktiskt riktigt bra! Sen efter det spela vi litte badminton som vi även hade gjort hemma hos Maja och sen ringde vi hennes mamma och frågade om hos ville skjutsa oss till fryken baden och det ville hon. Vi var vid fryken baden i ungefär två timmar. Sen åkte vi hem till mig och vid 20 över sju åkte Maja hem. Då minns jag faktiskt inte vad jag gjorde.
Idag skulle jag ha vart med Sofia Bönstrom men hon kunde inte så jag satte mig framför tv:n ist och vilken tur jag hade! Det var ju en shoppaholics bekännelser på Canal+First. Sen så nu väntar jag på att Elin och Timmie ska bli färdiga med maten för jag är rätt hungrig. Sene får vi se vad det blir. Hade bra! Take care!











Lite gamla bilder på mig och Maja gooos ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Ja, på den översta bilden var jag ju snygg:D

2011-07-09 @ 12:45:38
URL: http://schagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0