+ - = ?

Hellu allihoppa! Ligger här i soffan och lyssnar på Ramones. Dom är faktiskt helt ok bok! Min favorit låt hit tills är Sheena Is A Punk Rocker. Den svänger gött må jag säga.



Idag så vart jag, mamma, Elin och Timmie i Charlottenberg. Först var vi till deras lilla mini pini zoo. Fanns mest ormar, spindlar, groder, sköldpaddor, apor, krokodiler och sånt där. Men det fanns även flyg ekorrar, lemurer och näsbjörnar. Dom var helt super gulliga! Sen så åkte vi och shoppa. Jag köpte bara en luvtröja från cubus för 124 kr. Helt värd! Sen kom vi väll hem runt tjugo över fem och då såg jag på Harry Potter och Fenixorden. Sen så åt vi kvällsmat. Efter det spela jag och mamma lite baddi och sen tja, hamnade jag väll här antar jag? Imorgon blir det nog att va med Tina. Kanske drar och badar om det blir fint? Aja, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0