Torsdag !

Hallå. Det är redan 6 januari och imorgon hare redan gått en vecka på 2011. Ikväll kommer ju Maja och hennes familj hit och äter mat och har mysigt. Anders och pappa ska såklart kolla på hockey på den stora platt tv:n så den kan vi ju glömma. Innan dom kommer kanske Sofia och jag skulle va, men det snöar ju som in i jag venne vad ! Så det kanske inte blir något. Jaja..

Jag kanske tänkte sätta igång med en dagens blogg tävling eller fråge stund snart, har inte bestämt mig om jag har tid. Nej nu ska jag gå och göra något vettigt. Jag bloggar nog sen, hejdå.






Jag laddade over några bilder från dsi:et förut så jag slängde in 2 st. ;)

Kommentarer
Postat av: Nadia

Fin blogg!

Allt bra? (:

2011-01-06 @ 17:07:59
URL: http://nadiaajoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0