Super värd dag !

Hello. Dagen idag var super vär och rolig. Vi kom in till bergvik vid 12, gick runt där ett tag men sen blev vi hungriga och gick till subway och åt.. Mums! Sen så gick vi till Ikea och gick runt där och även fikade. Vi tog en varsin kaka och delade på drick, super gött. På ikea köpte jag även en väckarklocka för 9 kr. Jag ska testa den imorgon för att se om det var ett värt köp. Sen efter ikea var det en och en halv timma tills pappa sklle komma så vi gick tillbaka till bergvik. På hela dagen köpte jag en t-shirt från lindex för 75 kr, rea. En jacka/tröja (?) från gina, 150kr, också rea. Och på JC köpte jag ett halsband för 50 kr. Sen så var det en halvtimma kvar tills han skulle komma och vi var shopping trötta så vi gick in på Maxi och kolla på saker. Sen gick vi ut och var lite hungriga igen för vi åt rätt tidigt så vi köpte en Meny 1, dvs en korv med bröd + dricka. Sen när vi hade ätit upp kom pappa och vi åkte hem. När vi kom hem så hade vi bestämt att vi skulle ta modell bilder så vi gjorde det. Jag kanske inte tycker att det blev så mycket modell bidler men söta och roliga bilder blev det . :) Sen så spelade vi monopol och sen åt vi mat och kolla på tv, sen åkte hon hem vid åtta. Nu tänkte jag ladda upp 6 av bilderna vi tog idag. Sen ska jag nog gå in till syrran om jag orkar och fråga om hon vill kolla film. Hejdå. =)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0