Sofia ! <3

Hallå. Sofia Bönström vaknade till runt fem i ett ungefär. Ungefär vi tre var hon klar. Då skjutsa papppa ner mig till henne. Sen gick vi ner till deras stall för vi skulle fota hästarna, men det blev inga bra bilder. Sen fick vi bullar av någon som var i Sofias stall och sen helt plötsligt kom Sofias mamma som typ hade letat efter oss för hon trodde att vi kanske var ute och frös. HAha, goo hon är. Sen när vi kom hem så satte vi oss vid datan och sen åt vi köttfärs och pasta. Sen satt vi på datan igen och sen vid tjugo i åtta kom pappa och hämta mig. Sen när jag kom hem så hade mamma lagat mat så jag åt lite. Nu sitter jag här och gör inprincip ingenting. Lyssnar på lite musik. Om ni vill kan ni ju få lyssna på min spellista på spotify som ni hittar här.

Nej nu ska jag kolla en blogg som jag tycker mycket om ! johaanhellquist.blogspot.com.
Han tar sjukt fina bilder och det är det jag gillar ! :)

BYE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0