Skola imorgon då.. :/

Hejsan hoppsan lillebror. :D
Idag har jag haft en super sista lovdag med Tina tott. ♥ Vi Gjorde mustascher av plastpåsar som vi hade gjort klänningar av igår också har vi gjort en, ja parodi? Eller en show med massa kändisar i + lite engen reklam. Det blev ju jätte bra, kanske? Några av kändisarna vi hade med var Lady Gaga, Kissie, Justin Bieber & Cody Simpson. Sen var det någon mer tror jag. När vi Justin som Tina skulle spela skulle komma in i "studion" så var jag ju tvungen att prata engelska och det blev väldigt, VÄLDIGT fel kan jag ju säga. Jag var verkligen inte bra. Också började jag ju skratta. Och sen när jag skulle vara Cody så var jag ju också tvungen att prata engelska och det gick inge vidare häller. Och jag hitta inget bra tonläge så ibland pratade jag som en tjej och ibland som en kille. ;) Och sen när jag var Lady Gaga kom vi på att hon kunde vara från typ Norge så jag skulle prata norska men jag pratade typ med  "Skåne dialekt" ist. Haha, som det kan bli. Sen efter det så skulle Tina hem. Så då åt jag, sen duscha jag, sen målade jag naglarna, svarta med vitt graffitti-nagelack blev dom, och nu sitter jag här och snart börjar den nya säsongen av Top Model. Äntligen ! :D Fast det var ju inte alls länge sen det sluta, men ändå. Efter top model ska jag nog göra iordning väskan, ställa klockan och ladda på min mobil med pengar och kanske se på film. Nej nu börjar det ni får ha det bra och jag ska försöka blogga så ofta jag kan, hejsvejj.



Elin, Tina och jag med våra klänningar.



Haha, jag ser ut som en schteekare ! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack för at du deltog i dagens blogg!

nu är vinnarna uppe, kika in om du är en av de 2 lyckliga :)



http://feliiciamaria.blogg.se/2011/january/bloggvinnarna-blev.html#comment

2011-01-11 @ 16:02:46
URL: http://feliiciamaria.blogg.se/
Postat av: Moa

bli veckans blogg!

titta gärna:D

2011-01-11 @ 22:13:26
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0